أخبار عاجلة

عمرو مصطفى يهنئ «الهضبة» على ألبومه الجديد

This article was written by the editors of the source and does not reflect at all the view of our site Hamrin News

الاثنين 17 يوليو 2017 07:51 مساءً

هنأ الملحن عمرو مصطفى، الهضبة عمرو دياب، على ألبومه الجديد "معدى الناس"، المقرر أن يطرحه دياب خلال أيام، وذلك عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعى "فيسبوك".

وقال عمرو مصطفى: "عمرو دياب، الصيف مايبقاش صيف من غيره، هو مش بس أستاذى، هو صديق وأخ من أول ما مسكت الجيتار، من أول ما كنت أنا وأصحابى مانفوتلوش ولا حفلة.. سوء التفاهم بيحصل بين كل الناس لكن أنا عمرى ما قلت أو لمحت حتى بأى إهانة ليه.. بالعكس كنت مدافعا عنه دايما حتى فى وقت بعدنا عن بعض.. وأنا لازم أعترف بعد اللى وصلت ليه بفضل الله أنه كان سبب كبير فى شهرتى، إيمانه بيا وبموهبتى كان دايما حافز ليا إنى أبدع.. عمرى ما سمعت أنه قال كلمة وحشة عنى لأنه إنسان راقى قبل ما يكون فنان راقى.. خلافتنا كانت بسبب شركة إنتاج مش أى حاجة تانية.. كنت ومازلت بتعلم منه وبستنى جديده زيى زى الملايين من جمهوره اللى ذكراياتنا كلها على أغانيه .. مستنيين ألبوم الهضبة عمرو دياب. "On the Top for 30 years, and his best is yet to come."

This article was written by the editors of the source and does not reflect at all the view of our site Hamrin News, but was quoted as it is from the source. Continue reading and you will find the source link at the end of the news

شكرا لمتابعتكم خبر عن عمرو مصطفى يهنئ «الهضبة» على ألبومه الجديد في حمرين نيوز ونحيطكم علما بان محتوي هذا الخبر تم كتابته بواسطة محرري مبتدا ولا يعبر اطلاقا عن وجهة نظر حمرين نيوز وانما تم نقله بالكامل كما هو، ويمكنك قراءة الخبر من المصدر الاساسي له من الرابط التالي مبتدا مع اطيب التحيات.

Sponsored Links
السابق سعاد ماسى فى القاهرة قبل حفلها بأسبوع
التالى ممدوح شاهين يحل أزمة «قصر العشاق»